mysig kväll

okej nu är det kväll och jag skrev att jag skulle skriva ett inlägg då! höhö
det var mys hos hanna med glass och sjungande och sånna där raketgrejs i glass :D cyklade hem lite efter 8, kände att jag var sjukt trött och att jag ville hinna duscha ett bra tag innan jag ska lägga mig så att håret torkar :) så nu kom jag precis ut från duschen typ!

imorn börjar jag kvart i tio, börjar med matte! sen har jag faktiskt för första gången: arbetsmiljö och säkerhet :o hur ska det gå tro? sista timmarna har jag med min älskade mentor -.- svenskaaaaaaaaaaa. (det suger)

på kvällen blir det att träffa hanna, robert & rasmus. det var ju faktiskt ett bra tag sen! så det är på tiden :)
men nu ska jag borsta håret och fixa det sista inför natten och lyssna på the kooks!

The Kooks – Naive
The Kooks – Sofa Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0