Lyckad

Godmorgon, idag gick marion upp 11! helt otroligt, lite småstolt över migsjälv :)

hmm, dock har det hänt lite grejer idag. Min hand gör inte lika ont efter att jag brände mig igår. Gjorde heller inte min tå, vilket ändrades efter två sekunder. Jag sprang in i mamma och pappas säng med BARA lilltån, jävlar vad oooooont det gjorde. så ah den har två knölar och är lika stor som stortån nästan :p
har även lyckats med att förstöra våran nya dammsugare som vi inte ens haft i en vecka! men det var faktiskt inte mitt fel :( varje gång jag tar i någonting så slutar det fungera.. helt sjukt -.-

aja, jag ska iaf försöka fortsätta städa utan dammsugare. Tur att jag nästan var klar med den iaf :p haha, nej nu blir det dammning och nybäddat!
ha en bra dag :)

har har ni ett annat mästervärk jag har lyckats göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0