JAG HAR TRÅKIGT

morfar och kerstin har precis åkt hem, var ju en slags "hejdåmiddag" för syss som åker på tisdag :( menmen, åt iaf tacos och jag var mätt. och jag är också, men jag åt nyss glass :D höhö! btw så gör robert det nu!

vaknade värsta tidigt imorse vid 7, av typ möss i väggarna.. kände för att ta livet av mig. Sen vaknade jag av en jävla fluga också, snacka om att den älskade att landa i mitt ansikte och surra runt mina öron. kände för att ta livet av mig igen. fast bra som jag är lät jag bli! så jag gick upp halv 10. kändes rätt bra ändå, inte ställa om dygnet igen. Har tillräckligt svårt för att somna redan liksom.

imorn har jag bara en lektion, och den börjar fem i tolv. FETT GÖTT!
vettefan hur jag tänkte heller, trodde jag skulle komma till skolan över 1timme innan vi började -.- men jag tänkte asfel, kommer 10min innan vi börjar, eller typ en kvart! så ska inte klaga ;p och nu ska jag sluta skriva för det blev mycket skrivskriv nu!

ungefär så pigg som jag är på bilden kommer jag vara imorn när jag väntar på bussen! även om jag kan sova läänge.

& måste skaffa ny design snart också. Någon duktig som kan hjälpa mig? :)

Kommentarer
Postat av: Robert

wtf stalker?

2010-08-29 @ 22:10:01
Postat av: marion

haha, mm stod utanför ditt fönster.. eller ja, rättare sagt flög och såg när du åt din magnum classic! såg dock på dig att du hellre ville ha magnum mandel ;)

2010-08-29 @ 23:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0