imorgon är det en bra dag

hej & hååå
fortfarande sur för förra inlägget och kommer förmodligen att vara det ett bra tag. Ska försöka ta och fixa allting imorn!

sitter och gör ingenting, funderar på att lägga mig snart.
har mensvärk så det sjunger om det :( ja nu är det meningen att ni ska tycka synd om mig.. hahaha typ mata mig med glass på sängen! nej usch och fy, ingen sån skit!

imorn fyller hanna år :D ska åka till henne och mysa lite med bra människor (:
och jag har fått sovmorgon till 10, ist för att börja tjugo i 9 :) det känns bra! slutar förmodligen 12.10 också, torsdagar har alltid varit dedär jättejobbiga dagarna men nu är det en dag man faktiskt ser fram emot!
nej men nu ska jag bädda ner mig, godnatt!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0