Good day

Har varit en bra dag idag med hanna, började dock med en torr kladdkaka! haha, sen chillade vi lite, gick ut och gick där vi fick våra kommentarer...

hanna och jag pratade på några hundar och hon skulle härma hur de lät och sa typ; atschooatschooatschoo. hahahha och om man är övertrött så var det sjukt kul ;)
sen satt jag och kasta sten och fick såntdär halleluja moment och bara: JÄVLAR VAD EPIC för den hamnade på ballaste stället ;) haha.. nej jag är trött förllåt.

hmm, sen drog vi vidare till järnvägstationen och köpte glass och sen blev det lekparken där vi fick sällskap av världens godaste katt någonsin, vi var påväg att ta med den hem till och med :o kär <3

och nu sitter jag hemma, åkte precis hem från henne :) och jag ska äta kvällsmat och sen blir det nog sängen!
pusspuss!

Kommentarer
Postat av: hanna

det var epic när katten sprang till mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-11 @ 13:07:06
Postat av: marion

haha så sööööt :D

2010-08-11 @ 18:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0