Godmorgon!

Godmorgon kan man verkligen säga idag!
klockan är 07.22 och jag blev väckt en timme tidigare innan jag skulle gå upp :( raassmuus.... dock för ljust för att somna om och pappas väckarklocka var i action. tänkte att det var bäst att gå upp dårå så jag hann slippa bli illamående av frukost. Men när jag tänker efter så är jag faktiskt hungrig redan nu!

nej jag ska gå ner och äta lite, sen göra mig i ordning för första skoldagen på ungefär 2,5månad. Känns inte direkt sådär superduperunderbart!

nej tjarå!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag ångrar inget, jag hade nåt viktigt att säga ju ;u

2010-08-23 @ 21:37:56
Postat av: marion

aja okej, du är förlåten! även om jag hellre hade fått min skönhetssömn! :(

2010-08-23 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0