Fullt upp!

Blev precis ensam, haft att göra hela dagen!
först så gick jag upp halv 10, och det gick helt okej :) åkte in mot stan och mötte julia. vi gick runt lite osv sen åkte vi vidare mot henne, pratade lite osv ni vet det vanliga! sen bärde det av mot deje för min del igen, och direkt när jag kom hem följde jag med hanna till älvkroken för att kolla på fotboll, det suger -.-' men rätt galet, fick en flygande fotboll på oss!

åkte hem mot mig så lagade vi nudlar för vi var hungriga och ja. sluta med att hon åkte hem och jag ska ta och lägga mig nu! imorn blir det stan igen (för tredje gången denna veckan) hoppas att allting löser sig och blir bra! :)
LÄNGTAR SOM ETT AS TILLS PÅ LÖRDAG! :D:D

har inget mer att skriva nu, har fullt upp också! därför blir det mindre inlägg ;p höhö. hejdå.
hittade dock två gamla bilder!

och btw!
marion: n-i-c-e
hanna: vadå nisse? :s
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0