Får skynda mig!

okej det blir ett snabbinlägg nu för jag håller verkligen på att kissa på mig! haha, det är viktigt för er att veta ;)

träffade michelle och elin förut en snabbis :)
sen åkte jag hem för att äta, inte lätt att vara hungrig hela tiden. måste ju äta något annat än godis och då är mat det första som kommer upp i mitt huvud ;p haha!

var så himla trött att jag somnade vid halv 7 och vaknar av att jag får sms halv 10, där försvann min natts sömn iaf! Nejdå jag är fortfarande trött, lite iaf.
satt och kollade på prom night, bra film ändå :o fast sett den liiiite för många gånger :p
nu är det panik,
ciao!


Kommentarer
Postat av: Julianfanny

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-02-15 @ 07:40:42
URL: http://julianfanny.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0