Always look on the bright side of life

godmiddag hörrni!
hade planerat att vakna i tid idag, eller ja.. hela veckan! eftersom att skolan börjar imorgon :( och jag har ingen vrölångest över det eller så :/ ska va där vid 10, men går det någon bra buss som är där ungefär då? NEJ.

skit bussar
skit schema också för den delen.

menmen, det mesta är faktiskt rätt bra nu ändå.
allting blir bättre bara man försöker se det som positivt, jag får nya och bättre lärare (förhoppningsvis) och jag får träffa alla efterlängtade människor. Ser redan bra ut! :)

ska försöka hjälpa pappa med mina fönster, men jag kan inte vara till stor hjälp. fönstrerna väger nog över 1ton x) jävligt tunga var dom iaf!
men iaf, försöka är alltid en början till någonting :) ha en bra dag!


+hannah med h!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0