8/8

Blev en mycket bra dag trotts allt.
Drog för att äta glass med; Hanna, Nathalie, Rasmus & Robert. När dom senare bestämmer sig för att äta pizza, herregud jag som var så proppmätt. haha hanna och jag delade iaf på en barnpizza vi tyckte det räckte efter all mat vi hade ätit innan ;p och dom som behöver kock, dra inte med hanna. Hon kan inte skära falukorv, hahahhaa! och sen efter ett tag kom även Erika! :)

åkte senare runt lite i deje, men det var ganska dött. Inte direkt helg heller, inga som sitter och super och håller på busskurerna ;p det är fan illa. Den bästa beskrivningen på deje "folk som sitter och super i busskurer eller folk med epa." inte okej enligt mig!

har varit lite små otursdag idag ändå, hmm började med att jag sprang ner i trappan (nej jag trillade inte, så klumpig brukar jag inte vara ;)) utan jag vettefan, min lilltå flög på nått jävla sätt så den har värkt praktiskt taget hela dagen. Sen när jag och hanna lagade mat så sprätte det, och det slutade med att vi brände oss som fan. :o
men iaf det var ungefär min dag, mer orkar jag inte säga :) men allt rullar pååååååå

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0