ATSCHOO!

Sitter hemma och nyser i min ensamhet, tror den där förkyldningen kommer att dra igång snart alltså.

Idag skulle jag varit i skolan på någon dret, men hörde inget om närvaro så jag sov istället. Börjar halv ett idag med historia och sen har jag projektarbete = jag kommer att sitta på körskolan. Har körlektion senare idag så, behöver ändå göra faser osv.

Händer inget roligt, det är prov och prov och lite mer prov. Har liksom ingen fritid längre känns det som haha, men igår sket jag i allt vad plugg heter och det var skööönt!

Istället för att skriva ointressanta saker så ska jag ge er två låtar:
Snow Patrol – Open Your Eyes
Benjamin Francis Leftwich – Pictures

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0