Är det påsklov snart?

Och så var lovet slut och skolan igång igen ... tror att de flesta känner: GE MIG PÅSKLOV. Det gör jag i varje fall.

Fick sluta lite tidigare och hade sovmorgon så jag ska väl nte klaga så värst mycket. Men imorgon väntas en heldag på universitetet, efter det så ska jag åka hem och invänta Daniel.

Mycket som är igång ust nu, har naturkunskapsprov nästa tisdag (vill inte ens veta på hur många sidor det provet kommer att vara på) och nästnästa måndag har jag psykologiprov också .. nåja det får väl gå. Ska bita ihop genom att säga att jag kommer vara tvungen att plugga massa körkortsteori också, men vad jag kommer att bli pluggvan!

Nu har jag suttit och gjort sista fasen också, kommer ju behöva plugga betydligt mer än så men det funkar i varje fall, helt ute och cyklar är jag ju faktiskt inte ;)

Skulle börjat titta på naturkunskapen men jag ska njuta av en sista "ledig" (pluggfri) dag och ta det chill med glass. GLÖMDE att berätta att jag har bokat en studentresa till Magaluf :D Ska bli så himla roligt!!

Detta tankesättet krävs nu de sista månaderna i skolan. Imorgon är det 100 dagar kvar tills jag tar studenten, och jag måste påbörja en ny jakt efter min studentklänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0