Kan inte omfatta allt jag skrev i en rubrik, too much stuff

Idag har det varit en fin och en mindre fin dag.

Dagen började med att jag vaknade en kvart innan bussen skulle åka. Hade filosofilektion och förstod ingenting av det Krister gick igenom. Sen åkte jag och mediagirlsen in till stan för att kika runt lite och ta med kaffe/varm choklad från espresso house. Åkte tillbaka till skolan i både solsken och kyla. Träffade på en pms tant som tyckte att hon skulle köra på mig med sin rullator för att inte hennes liv gick som hon ville. Sen hade jag psykologi med min söta lärare och tittade på gökboet.

I överlag var det kanske en mindre bra dag, men är stolt över Milla som "missbrukar" busskortet lite ;) Glömde förövrigt säga att vi satt på en cp plats på vägen hem så jag har fått ont i ryggen...

Har en hel del att skriva idag,
idag åker Elin till Indien. Vilket betyder att hon kommer att vara borta i en månad, men hoppas att hon njuter av att skita i golvet och torka sig med händerna! ;) haha nejdå, hon kommer nog få superkul! Hon har ju fint sällskap :)

Sen så kommer jag bli fattig, födelsedagspresent, mobilräkning, klippning, nya springskor och nytt idsmink. Ska faktiskt försöka hinna med att köpa detta under februari, sen i mars blir det studenfest för fulla muggar. Sen hade jag tänkt att spara mina pengar och mitt studiebidrag!

Nu ska jag ringa min favorit kille och prata lite!

tänk när man kunde sitta och invänta bussen i linne och INTE frysa.
Bilden är ju sisådär två år gammal också! Men undrar var jag har gjort av dedär linnet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0