I know all your dirty secrets that you kept from me

Nu är det HELG! Har också avslutat min grafisk kommunikationskurs idag, slutade med redovisning och lite fika. Mitt betyg väger mellan vg-mvg, så det bara att hålla tummarna!

Hmm jani, hur skönt som helst med helg trots inte så mycket att göra. Men imorgon ska jag åka in till stan, kolla lite balklänningar och så. Hittade en som var aaasfin, men den hade korsettrygg men nu har jag iaf nått att gå på!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på oth hela kvällen lång och sooova ut imorgon!

Ge mig bara en sen sommarkväll, med lite väl fina bilder och fryksdalsdansen tillsammans med vänner! Jag har glömt bort hur det känns ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0