Greys anatomy, One tree hill eller O.C?

Efter några timmars småstädning, oriflame fixning och snoring så ska jag lägga mig och titta på tv. Funderar på att koppla i DVDn jag fick av morfar i tvn, men jag måste bara hitta en kabel först. Sen så blir det antingen: Greys anatomy säsongen igen, one three hill eller o.c ... ångest. Vilken ska jag taa?

Nej har ont i hela högra sidan på mitt ansikte tack vare bihålerna. Därav min tandvärk. Det suger.
Men jag ska försöka mig upp till konsum imorgon, knarka lite panodil under dagen får fungera! Idag var jag förövrigt med Milla till körskolan och skrev in mig! :) Så ska vi "beställa" ett startpaket så jag kan börja på riktigt! Sen så klarade Milla sin sista fas, med ETT slarvfel. Tänk för det visste jag att hon skulle! :D
Men ah, ha en go kväll!


Kommentarer
Postat av: Milla

haha go du :)

det kommer gå super för dig med! :D

2011-09-19 @ 20:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0