When the night will begin, the pain it wont end

Ska snart upp till konsum med pappa för att handla och ta ut mitt oriflame paket! Gött att få lite nya grejer :)

Sen ska jag och mamma till banken, först ska vi fixa så att det inte drar pengar från mammas konto när studiebidraget kommer eftersom att det går direkt till mig nu. Sen så ska jag öppna en ny mapp i mitt konto eller vad man kan säga. Har sparat ihop några tusenlappar som ska in där! Därav min sålda moped, myntsamling och "jobb" pengar! 

Imorgon tror jag att det blir fest, får se hur huvet mår imorgon. Fick jätteont när jag åkte hem från Daniel igår, och det kommer och går idag. Men jag vill inte bara sitta hemma och ha tråkigt nu sista veckan innan skolan drar igång igen efter praktiken!

Ni får ha det gött, så skriver jag mer någon annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0