osvosv

Dag 22 - Min första kyss
Haha ja, nu .. öhm ja! Första "kyss" snarare puss var på dagis. Då man hade killbaciller och så också så jag var ju i chock. Låg under ett täcke innan sovstunden skulle börja och när jag tog bort täcket så var det visst en kille över mig som pussade mig. Dock var väl inte jag med på det och pussa tillbaka ;) haha, lite småtaskigt av mig. Höll mig ifrån den killen ett tag framöver ;D

Dag 23 - Din favoritlåt/band/artist
Oh my, kan verkligen inte bestämma. Just nu är det väl
Sonic Syndicate – Denied
Sonic Syndicate – Turn It Up
Rise Against – Help Is On The Way
Dead by April – My Saviour
Soilwork – Nerve
Papa Roach – The Enemy
Trapt – Who's Going Home With You Tonight?
osv. kommer bli en väldigt lång lista om jag ska fortsätta haha.

Ni får en nygjord starred lista

(tyckte en stjärna passade bra som namn, höhö)


Daniel kommer snart hit, så det blir nog inget mer inlägg idag. Ska passa på att vara med han nu när vi inte kan ses under veckorna. Så det blir att ta sig tid när man verkligen har det!
Ska också passa på att gå ner och kolla hockey, fråga mig inte varför jag börjat kolla på det. För det vet jag inte ens själv! Öhm ja, det var väl allt för idag i guess.
Ha en bra söndag! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0