Min bästa vän

Jag fortsätter väl den där listan, och är på dag tre.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här, men jag anser att jag har många bra vänner. Vissa som vet lite mer om mig och vissa lite mindre, men det betyder inte alla är olika mycket värda. Utan det är bara det att vissa litar man mer på och vissa andra mindre. Men ska inte tjavla bort prat på det nu.

Det jag också anser är att ens pojkvän är ens bästa vän, förmodligen en person som vet nästan allting om dig, en person som du tycker om jättemycket och litar på. Jag menar, man delar ju så mycket med denna personen som man kanske inte alltid gör med sina vänner. Inte på samma sätt iaf. Det är i alla fall såhär jag tänker och jag vet att det inte bara är jag, har haft denna diskussionen förut och jag tror det är många som väljer sin pojkvän som en bästa vän, och jag antar att jag också gör det. Men bara för det betyder det absolut inte att ens vänner inte betyder lika mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0