Onsdagskvällen

Jag lyckades slumra till en sväng förut, var ganska trött och när jag la huvet på kudden var det kört. Fick dock inte sova länge eftersom jag hade mobilen i handen (under kudden) och jag fick sms. Så det började vibrera och tror jag vaknade av sms-signalen. Dock orkade jag inte kolla direkt utan jag fick vänta på ett andra sms och då blev jag för nyfiken på att se vad det stog!

Har suttit och kollat på tv resten av kvällen och har lite ångest för jag vet att jag borde kolla på engelskan. Men jag kände att jag ger det till morgondagen då jag faktiskt slutar klockan 12.10!!! Ska njuta för det är sista dagen jag någonsing kommer sluta så tidigt på torsdagar eftersom att det nya schemat börjar nästa vecka. Men jag förstår inte hur a klassen kan ha det så jävla slappt när vi går till 5 tre dagar i veckan.

Usch amejjen, slut med skiten nu. Allting måste ju börja vända snart, vi har ju alltid sån jävla otur med lärare och schema så skärpning på rektorn och schemaläggarna! (n)
Ska ta och göra mig iordning för kvällen nu!
Nattinatt ♥

I wish that I could say that things are looking up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0