just thinking about ...

Kom på en sak som jag måste bli bättre på under det här året.
Skita i personer som skiter i mig.
Och att jag ska lära mig att öppna käften lite mer, jorden kommer inte gå under.

För det första så orkar jag inte fortsätta att må dåligt över sånt här, och för att göra det bättre så blir det väl att radera dem helt ur mitt liv. 
För det andra så är det inte så man behandlar folk.
För det tredje är det inte sådana personer som jag vill umgås med.
För det fjärde så har jag så mycket bättre människor i mitt liv. Som faktiskt bryr sig.

Nu skriver jag absolut inte det här för att jag vet att det kommer bli såhär. Utan att det har varit mycket sånt här runt omkring mig under 2010. Eftersom att det nu är 2011 så blir det en ny chans.
Jag älskar att det blir olika år. Just för att man kan lämna kvar allt dåligt i det passerande året och bara försöka ta med sig allt positivt i det kommande.

Det är bara jag som sitter och tänker lite, jag ska ha ett så jävla bra år. Och vill inte att någonting dåligt ska förstöra det. Ingenting ska få förstöra mitt år.
Revenge.

Kommentarer
Postat av: jules

YOU GO GIRL! :D

vi kan stötta varnadra!

idioterna i våra liv ska bort! punkt slut! <3

2011-01-02 @ 00:38:55
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: Marion

PUNKT SLUT! <3

2011-01-02 @ 02:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0