movietime

Dör av trötthet just nu, jag skulle lägga mig och läsa lite svenska nyss. Märkte att min säng var superduper skön och somnade direkt. Hann ju iaf läsa 5sidor haha!
Är fortfarande jättetrött så jag funderar om det bli film och sen blir det nog natta!

Hoppas iaf på en bra morgondag som inte blir allt för lång, slutar egentligen fem. Men jag vill att Ola ska vara lite snäll och släppa oss liite tidigare. Hoppashoppashoppas! Men det är förövrigt inte lätt att gå media för den som tror det! Drack förövrigt varm obóy förut, synd att jag råkade spilla ut hälften av mjölken på handleden typ. Ont gjorde det och torr var ju inte direkt det min tröja var efter det .. Nej men som sagt, film NU!
Nattinatt! ♥

Någon som har ett bra filmtips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0