långt inlägg, jappjapp!

Hemma från skolan och är förvånad över att jag redan hunnit äta mat!
Dagen har väl gått ganska trögt, lånat två böcker som jag måste läsa ur. Alltid kul när de lägger samma saker på varandra, det räcker liksom med att läsa en bok i taget? Lärarna fattar ju inte dedär ..
Engelskan var pain idag faktiskt, läraren där fick lite damp osv var otrevlig och så. Men jag orkar inte bry mig för jag har ändå inte engelska på två veckor, eller ja blir ju tre framtills den första börjar igen ♥

Imorse när jag gick till bussen märkte jag att det snöade, börjar bli ganska van det nu. Kommer väl snart vara ett snöland detta Sverige så får vi gå klädda som eskimoer (stavning?) året om!
Är supersugen på sommaren, festivaler, solblekt hår, solbränt ansikte och kropp! Allt som har med sommaren att göra. Grillat, jordgubbar och glass som svalkar! Nej ska inte prata om det, vill bara ha sommar ännu mer nu!

För att värma upp mig lite så tänkte jag snart ta mig ett bad, och sen överväger jag promenaden ikväll. Det har varit så sjukt kallt här idag så jag vet inte om jag ska utsätta mig för att bli en istapp! hehe
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0