Ibland är det rättvist, ibland ...

Älskar media ibland, speciellt när man får sluta 2timmar och 20minuter tidigare för att man har varit duktig och jobbat! Jag, Julia och Milla har jobbat stenhårt och det gav resultat för första gången någonsin i gymnasiet typ!

Dagen började med att jag var trött och snoozade lite för länge så det gick snabbt att göra sig klar för skolan. Kom dit och hade textkommuntikation, det enda värda på den lektionen var provet som gick helt okej. Kunde gått bättre och det kunde gått sämre.
Sen satt vi mest bara och flummade resten av lektionen, jag satt självklart och spelade cityville hihi :D

Är nu hemma och mamma står nere och lagar mat, är massahungrig. Även om jag gottade mig med Jessicas sega chokladrutor! Men jag tänkte vara en snäll dotter och gå ner och duka och göra mamma sällskap :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0