Fullspäckad morgondag!

Klockan börjar bli ganska mycket, speciellt när man vaknade lite efter 9. Blir att dra sig till sängen, för imorgon har jag inte sovmorgon inte! Ska med bussen 10.50 och jag ska hinna att duscha innan och göra mig iordning och packa. Så jag ska upp halv 9 o_O Pappa tycker jag ser ut som hej kom och hjälp mig nu ikväll redan, är så trött. Undrar hur trött jag kommer vara imorgon i så fall ... vill inte veta det tror jag!

Anledningen till varför jag ska upp så tidigt och ta bussen in till stan är för att jag och Hannah ska sätta oss på bussen mot Jules och baka och lite sådär. Hannah fyller ju år på onsdag :) Stora tjejen, ingen barnrumpa heller! Så det ska bli väldigt mys. Synd bara att Milla är strandsatt hemma och är sjuk och att Sabinabus är i Stockholm!
Efter det tar jag väl och går till Daniel, och sover där! 

Där har ni väl min dag imorgon, får se om jag hinner slänga iväg ett inlägg på morgonen eller inte. Det lär bli stressigt nog som det är, annars snor jag Julias stora fina mac dator!
Natti!

Soilwork – Nerve
jag vet att jag tjatar om denna låten, men ni får stå ut! Jag länkar den hur mycket jag vill för jag verkligen älskar den! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0