Inspiration kan vara svårt när det är som det är

Jag vill få inspiration att göra någonting, att göra någonting som jag känner att jag verkligen är bra på.

Det är någonting jag saknar i min vardag. Det jag vet och märker av och ser är människor som har någonting som de är speciellt bra på, medans jag inte har någonting. Alltid halvbra på allting, och når aldrig riktigt dit jag vill. Jag kan föreställa mig så himla mycket saker, men det blir aldrig som jag tänkt mig. Sätter upp för höga förväntningar och blir aldrig nöjd utan bara besviken. Det jag vill framför allt vill är att ha någonting som jag känner att jag verkligen är sjukt duktig på.

Jag har massor med tankar på saker, saker jag aldrig kan göra eller bli bättre på. Eftersom att man behöver saker till allting, och pengar räcker aldrig till. Så det man vill göra kommer förbli en dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0