Onsdag

Tjolahoppsansa!
Egentligen skulle jag sluta just nu, klockan 17.00 alltså. Men eftersom vi har projektarbete de sista timmarna så får vi arbeta där vi behöver. Idag tog jag mig friheten till att åka hem och jobba. Har väl kanske inte hållit på så jättelänge, men har ändå mätt ut och fixat hur jag vill ha med alla mått och grunder! Så det är bra iaf.

Sitter på en bärbar dator här nere nu med tanke på att det åskar så är det smidigt att inte behöva ha i någon laddare :) Så riskerar inte min dator inte! Så jag har iaf också kunnat skicka in en svenska uppgift vi fick idag. Bättre att bli klar och få undan direkt!
Vill att det ska sluta åska, om det inte blir för sent så ska jag faktiskt ut och klippa gräset och bli lite rikare. Hade tänkt att beställa lite grejer från Nelly snart igen, hittat någon småsak här och där så pengar får gärna komma in! Hade så mycket pengar så att jag blev jättesnål haha, lite ångest att göra av med 2000 utan att veta på vad typ.

Nej nu hade jag tänkt att byta om och sådär, smälta maten lite också! Har förövrigt trott att det har varit tisdag eller torsdag hela dagen, onsdagar existerar inte i min hjärna just idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0