Marten, bil, åska osv osv

Hmm jani, igår var jag igång för fulla muggar!

Åkte till Skoga marten, och eftersom det ligger i ekshärad så åkte vi in till farmor och farfar. Sen blev det rena släktkalaset typ, haha nej men mina kusiner och pappas bror åkte också dit så ja, det var väl lite mys :) Efter 4 timmar åkte vi hem! Slappade lite och sen åkte jag och hämtade Daniel .. eller ja jag och pappa! Haha var dretnervös för att köra för att Daniel var med så jag fick kärringstopp det första jag fick (y) (vet inte hur länge sen det var ...) och så körde jag faktiskt i trafikljus för första gången! Men det gick brao :)

Kom iaf hem från marten med .. underställ, små klister lappar, remmar, munkar, chips, nougat, t-shirtar, kött, klypor och lite sånt. BARA för att det var lördag så fick jag ju äta godis .. fast det är en hel del kvar! åt inte upp nått x) så får vänta tills nästa lördag, men då är det kräftfiske som är på schemat! :D

Men påtal om det så ska jag prata om natten istället. Det åskade som fan. Och själv är man ju lite smårädd för det där, tänkte att det var tur att Daniel var där iaf. fast han låg på andra sidan sängkanten och snarkade ikapp med åskan så haha, det hjälpte ju inte så mycket!
Nu har jag skrivit waay för långt, ska ut och byta en lampa på bilen och sen hjälpa mamma att städa :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0