Last day

Sista dagen innan skolan drar igång!

Åkte in till stan med mor och far, till I2 marten och kom därifrån 12 strumpor rikare! haha det fanns ingenting att köpa så strumpor fick göra susen! Sen råkade jag tvinga med dem till bergvik, heeelt ok! Därifrån kom jag hem med två nya skor (älskar dem, mer boots känsla över dem som jag alltid hatat men nu efter ett år börjar tycka om riktigt mycket!) Sen en mysig och fin tröja från H&M, länge letat efter det. Och sen några kolligeblock och ett nytt lås inför skolans start imorgon! Och sen på hemvägen (tänker på Hannah som vill bo på hemvägen för att hon ska kunna säga att "jag är på hemvägen", pratade om det idag också när vi åkte förbi där det stället är.. ) så körde jag och det gick jättebra, ska ta tag i det där med skolan och börja med teorilektionerna så snart som möjligt :) Dock ser det tungt ut med ett körkort under detta året!

Mycket bra dag på sista sommarlovsdagen!
Längtar till mina mediabrudar, dock inte lika mycket till själva skolan och tidiga mornar.


imorgon ska jag nog tröstshoppa lite för att skolan är igång. Blir nog dessa två, dock finns inte träningströjan kvar längre i svart så det får bli en blå!

Kommentarer
Postat av: Milla

morgornana

2011-08-21 @ 21:02:01
Postat av: Anonym

eller heter det verkligen så? ;D



morgornarna låter bättre isf :D m

2011-08-22 @ 07:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0