Ipod Nano

Sugen på att köpa en sån här liten ipod! Den andra jag har fungerar lite när den vill +att denna är mycket smidigare :) Sugen på den grå/lila färgen också, matchar bra! Frågan är bara om det är värt att lägga pengar på nu? Tatuerar mig nog inom snar framtid förhoppningsvis! För nu har jag och Jessica nämligen hittat rätt teckensnitt, det enda som är nu för min del är placeringen. Men min andra fråga är hur jag började skriva om tatueringar när det var själva ipoden som det skulle vara fokus på?

 

Nej men, jag kommer inte ha tid att springa runt och handla kläder när jag börjar skolan eftersom att jag förmodligen kommer att sluta fem varenda dag. Så det är väl lika bra att spara pengar då och lägga pengar på någonting jag vet att jag kommer använda nu. Eftersom att jag lyssnar på musik ständigt, och det passar ju perfekt till bussresan till och hem från skolan. Blir ju som sagt nästan två timmars bussfärd varje dag.
Nej det blir nog en sådan här sötis, vilken färg tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Sluta gör bort dig själv nu... Köp en Ipod touch och lev lyckligt för resten av dina dagar!

2011-08-10 @ 04:00:40
Postat av: Marion

Blir inget med en sån! :D

2011-08-11 @ 15:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0