Dagens händelser

Min flytta hemifrån låda!


Fick glas idag av mamma, eftersom vi rensade ut i våra skåp och jag sa villigt ja!

Här i är det: 21 glas, pepparpryl, badrumshandduk, kökshandduk, isgrej och spadar man använder när man lagar mat och även en sån man gör kulor av (typ sked) av glass!

 

Har också införskaffat mig två nya saker till garderoben, nästa gång blir det att köpa dörrar och en hylla att ha högst upp. Den lådan längst ner har jag mest bara underkläder och strumpor i!

 

Den andra nya "lådan" kommer här!
Rekommenderar starkt, jäättebra och smidigt att ha!

 

och sist men inte minst, en bild på Gibson som var lite småtrött!



Kom på att jag har varit uppe och igång sen klockan sex imorse, har hunnit med en hel del. Städat in och ur skåp, sätt i och ändrat höjd på hyllerna i både min och mammas garderob och sen har vi också varit i skogen och plockat svamp! Snart ska vi åka till Carina och imorgon ska vi till affären för att leta tapeter till mitt rum :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Jules

Ska du flytta hemifrån eller inte? Fattar inte riktig.. :s

2011-08-11 @ 18:19:31
Postat av: Marion

nej det ska jag inte :p bara bra att samla på sig så man slipper göra det sen!

2011-08-11 @ 19:42:33
Postat av: Jules

Sen? Så du ska flytta hemifrån snart alltså? :o

2011-08-11 @ 21:20:54
Postat av: Marion

Nej alltså, samla på mig tills det är dags :)

2011-08-11 @ 21:43:00
Postat av: Marion

även om det tar flera år haha, bra att vara ute i tid :D

2011-08-11 @ 21:44:35
Postat av: Jules

har du skrivit in dig på kbab eller nått liknande ens? :o

2011-08-13 @ 17:17:33
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0