Åååh

Har lite damp.

Blir så trött på att du alltid ska ha det jobbigast och så fort ingenting passar dig så hör man den där höga sucken. Du tycker nog allt och ingenting. Jag har hört miljontals gånger på hur mycket du sliter, att du jobbar så att du tappar allting du håller i. Men vet du vad? Alla kan vara lite lössläppta i händerna ibland och alla jobbar, JAG går i skolan. Och skolan idag är ingen jävla lekplats som det var när ni var små utan idag är det någonting "framtidsbyggande" som är jävligt psykiskt jobbigt.
Att behöva ta bussen varje dag som tar 50 minuter när du kan sätta dig i en bil i 5 minuter och sen är du framme. Och ändå samma klag hur jobbigt allting är osvosv. Ja, jag har nog hört det mesta. Det är aldrig synd om någon annan förutom om dig. Jag är trött på ditt klag hit och dit och hur irriterad du blir när man kommer med en sak som bevisar att man själv har det värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0