Update

Sjukt dålig på att uppdatera under de senaste dagarna, igår spenderade jag dagen i skolan, sen kom jag hem och åkte till stan. Fick mig ett par skor :) Lite skavsår och så nudå, men det blir bättre snart! Efter stan åkte jag till Daniel och chilla lite, träffade Julia och Patrik och sen chillade lite till!

Idag då, åkte lite buss.. åkte lite mer buss och sen firade vi grannen i förskott och åt massagoda bakelser! omnomnom ♥ Gick hem lite tidigt och mötte Hanna, Rasmus och Robert vid affären och köpte lite småsaker eftersom vi lagade våfflor som blev lite som dom blev, haha! Ute och gick lite och hamnade sedan hos Robert och nu kom jag precis hem igen. Älskar känslan när man tvättat bort sminket och borstat tänderna. För sen är det bara att slänga sig i sängen, precis det jag ska göra nu! Är så trött att jag knappt varken vet ut eller in!

Lite update över vad som hände igår och idag, hoppas alla haft en mys lördag! Och eftersom det är söndag nu så fyller Mimmi 18år :D
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0