Påsk!

Haft världens bästa påsk typ, eller påskpresent från mamma. Hon köpte massakläder åt mig idag ♥ Fick hem tre tröjor, ett par assköna byxor, en blus av något slag, ett linne som det är lite virkat på, sen även ett linne, ett par skor, strumpor och lite godis :) Betalade faktiskt blusen och linnet själv! (Ja det var värt att kommentera..)

Har öppnat jessicas påskpresent för jag hade lite tråkigt, och hon fick första säsongen av greys anatomy :) Så har kollat på det lite nu :) Ska snart ta mig ut på en promenad också! Och imorgon ska jag förövrigt klippa mig, det är på tiden!
Tänkte bara meddela er det :)

två tröjor såg ungefär ut såhär, som jag har letat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0