awesome

Hallihallå, hemma från skolan nu och snacka om vad det blåser.. men solen har tittat fram igen för första gången i april och vi välkomnar den :) Hoppas att det blir fint väder nu och resten av tiden, mamma sa att april skulle bli jättefint! Så bara att hålla tummarna att det bättre vädret kommer snart!

Har hållt på med grafisk hela dagen och blev nöjd med ett bokomslag vi har i grafiskkommunikation :) Ni får nog se den nästa vecka :) Sen satt jag och Milla och försökte få ihop och göra vår broshyr snygg i mediekommunikationen! höhö media skadad kan man verkligen säga!

Ska ta och göra en framsida till min rapport som ska vara inne imorgon och vet att jag kan andas ut sen för allt skolarbete är klart så jag slipper sitta nu i helgen! Total värt. Börjar närma sig påsklov, två veckor kvar!!!!! det är fan ingenting! Mår bara allmänt bra och är inte ett dugg trött, allt är bara awesome!
Pusspusspusspuss! 

vill väääldigt gärna ha denna t-shirten också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0