sick

Jag går i skolan för länge.
som att det inte räcker att man redan gått i skolan i 12år? men nejnej, sjukt jobbig dag. Jag mådde inte speciellt bra, och blev inte bättre efter idrotten. Vi skulle vara ute i blås vädret och har en lite överdriven lärare faktiskt. +Ingen mat på hela dagen. Kom ihopviken hem av min krampande mage, slängde i mig maten iaf, men värken är inte borta än?

Börjar verkligen tveka om jag orkar åka till skolan imorgon, tror det är bäst att vara hemma och vila ut sig! Fick bara tre timmars sömn inatt, och tro mig det kändes på morgonen och ja.. hela dagen! Jag somnade till och med på debatten. haha insatt jag är?

sen så är jag glad, jag har sålt grejer i oriflame för 1111:- vilket gör att jag får köpa ett paket värde 1100 kronor för 99 spänn! lätttttt :D det enda positiva idag om jag ska vara ärlig :s men iaf, tycker att mediabrudarna är bra, bättre, bäst! Ska sätta mig framför tvn och kolla idol nu, inatt blir det att se vampyrer suger eller så gör jag det imorn istället!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Milla

du ääär bäst märion!

2010-09-14 @ 22:19:42
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: jules

DU ÄR BÄST! :D

2010-09-15 @ 18:43:48
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

NI ÄR VA :D

2010-09-16 @ 15:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0