idol

godkväll! har suttit och kollat på last song och ätit kladdkaka :)
hann inte kolla klart, för idol börjar ju nu :p

inge töligt vrölförkyld jag börjar bli, sitter och nyser och hostar som ett as, känns alltid lika roooligt. eller? men nu har jag iaf en anledning till att äta glass (ont i halsen) haha, här är man inte dum! Men jag är sugen på vindruvor. som vanligt alltså! och gurka och morötter och kiwi och nektarin och jordgubbar och ah vet inte allt :(

fixat hem lite musik osm jag tänkte lägga in på ipoden. Men roligt att itunes suger så det funkar inte :s öhm aja..
blir nog inget mer inlägg idag iaf, men ni får ha en bra kväll och godnatt :)

men haha wtf? märkte att klockan bara är 7 xD jag som hade gjort mig redo för idol och allt. FAIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0