hurtigt

Jag sitter här och känner mig helt död.
kom precis in från en springtur, sa ju igår att jag skulle ta den idag istället! Känner mig rätt duktig, från och med nu är det att springa minst två gånger i veckan. Får se hur bra jag håller det?

iaf, jag är lite besviken på stan alltså.. eller snarare alla affärer. jag hittade absolut ingenting förutom ett usb minne. Clas Ohlsons 8gig 149:- ett rikitgt kap! höhö. sen beställde jag även klipptid på aqua, fick det som en tack-present av min syster <3 så på onsdag klockan halv 2 sitter jag i en frisörstol och säger adjö till mitt slitna hår!

direkt när jag kom hem så var det mat ungefär, och sen fick mamma för sig att åka till skogen och plocka svamp. Och jag följde med, det är faktiskt mysigt ibland. Vi fick med en jävla massa kantareller kan jag lova! Sen blev det en springtur direkt när jag kom hem. Så det har varit en rätt hurtig dag det här!



tänkte ta att hoppa i duschen nu, sen göra min i ordning för natta! haha illa att sova redan! Men imorn är det är så sjukt jobbig dag, men jag tror att jag kan ta 08.20 bussen :) ska inte störa er mer nu! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0