härlig dag ändå

Hemma från träningspasset!
rikigt kul idag igen och jobbigt, känner attj ag kommer må bra imorn (y) eller? nej men jag måste komma igång med träningen och eftersom jag hade energin så var det bara att köra på :)

pannkakor åt vi idag också, robert kan inte laga pannkakor.. så alla vet det! haha, inte lätt! Men hanna tog över och dom blev faktiskt väldigt goda (: blev sådär gött mätt också! -awesome.
nu är jag annars ganska trött, ska ta och sätta mig och kolla på mamma mia! sen blir det nog sängen. Stannar hemma från skolan imorn, tack vare engelskan faktiskt. kommer gå bra med den känner jag....

men nej nu har jag inte tid att sitta här och skriva! men iaf, MIN ÄPPELMOS VAR GOD! eller kanske ska säga äpplemos ;) hahaha.. nej ska inte vara elak nu!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0