feber, vinduvor & sex and the city 2

Färdigstädat!
tog inte så lång tid ändå, fick sällskap av Buster så var ju tvungen att klia han lite med dom mördarblickarna han gav mig när jag bara gick förbi x) men nu är det iaf städat och nybäddat :) ska bli skönt att lägga sig och sova sen! Sitter och är dötrött med feber, så det kunde ju varit bättre ändå!

annars väntar jag på att pappa ska komma hem, han är uppe och köper vindruvor åt mig! Sen så var kerstin här med bullar så jag ska nog klara mig! Men imorn blir det skolan iaf, om inte febern är kvar vilket jag verkligen inte hoppas! Dissar iaf idrotten, en sak som är säker.
tror pappa kom nu så hämta vindruvorna och lägga mig i sängen och kolla sex and the city 2 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0