ehm ja.. precis!

Vaken och sitter och spelar gitarr.
Ja som jag skrev, jag är vaken. Men vaknade soppas sent idag så det var skönt! Har gitarren i knäet också, sitter och plingar lite ;D

orkade inte skiva mer igår, jag var ju i stan! Fick med mig typ en jacka hem.. alltid nått! Ska beställa kläder från internet istället eftersom det finns mycket mer! Sen ska jag sparasparaspara pengar. Iaf när jag kom hem så kom hanna hit, så vi satt och åt massa geisha och kollade på idol/satt vid datorn/spelade tv-spel. senare under kvällen åkte vi en sväng till robin! Hanna satt och spelade tv-spel hela tiden och jag knarkade läkerol :D haha. Åkte hem vid halv 2 och somnade bums när jag kom hem.

nä, nu ska jag göra nått!

hejs!


Kommentarer
Postat av: hanna

du är bäst! <3

2010-09-25 @ 13:41:46
Postat av: Marion

hörde att du var det!

2010-09-25 @ 16:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0