16/9

Orkade mig till skolan idag!
dock var det absolut ingen jobbig dag som tur var, men det kommer bli imorgon när jag slutar liiite innan 4. Har helena och hon kanske är trött och släpper oss lite tidigare också, vore ju kalasbra (y)

nu har jag iaf just precis kommit ut från duschen och är skapligt trött. Funderar på att åka upp till bogart och köpa någonting, tatueringstidning, telia refil, gooodis (bara för idag) eller nått? vore ju rätt underbart. Men nej jag orkar inte. haha, inge lat! blablabla, jag känner att jag vill till spanien NU. Kunna sola och få lite färg inför hösten, eftersom sommaren sög försvann den redan på sommarlovet :(

ska iaf inte underhålla er nått mer nu, förstår om ni vill att jag ska fortsätta skriva meeen. Jag är ledsen att göra er besvikna ;) inge självgod eller så nejnejnejnejnej x)
Godnatt tänkte jag skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0