There's a piece of a puzzle known as life

Hade lust att dö på engelskan idag.
Jag funderar på att tatuera in ann på min röv, det är ju där hon passar!

sitter hemma nu iaf, ganska ny hemkommen och är sjukt trött och mår piss! Mitt huvud och min hals är inte att leka med idag alltså.. sen så är det bara att börja vänta på ett brev nu, jag vill bara ha det överstökat!

tänkte ta att börja plugga på ett prov som kommer gå skitbra. DÅLIGT!
säger som julia nu!
FMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFML
FMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFML
FMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFML
FMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0