random alltihop

Gooodmorgon!
jag är cptrött och har svårt för att hålla ögonen uppe, mest tack vara att mina ögonlock har blivit typ gigantiska eller svullna. hoppades på igår att de skulle ha lagt sig tills idag fast det har dom ju inte.. wohoo!
har också jätteont i min arm, sovit fuckat och jag hade också en fuckad dröm:

jag och massa random kompisar hade typ sängkrig i mitt rum. Var två jättestora sängar och så kunde dom åka runt så skulle man kasta kulor på varandra. Sen var det även någon ovanför min kakelugn så man fick stoppa in huvet i kakelugnen då och då. och allt detta började när ja och någon mer sprang runt på vattnet för att komma före några fiskepöjker till en båt x)

ska äta frukost nu, sen typ lägga is på mina ögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0