plugga?

Borde egentligen sitta med matteboken i facet just nu, men jag pallar inte.. det är D-R-Y-G-T och jag fattar typ 0. (y) kan väl räkna ut riktningsoffecienten iaf :D var tvungen att skriva ett avancerat ord för K-värdet så jag lät smart ;)
Nej men jag tänkte kolla lite på det... senare!

Värt att jag kommer sitta hemma hela helgen också..  woho för halloween. Bästa högtiden på året och den sviker mig :( gaaaanska dålig stil! Höhö Marion goes emo, lovely!

allt är ju bara dåligt.
fast där ljög jag, allt är bra!


Kommentarer
Postat av: Milla

hahaha så skrev du till och med fel när du försökte vara smart :(

2010-10-29 @ 11:28:55
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag kan väl inte stava det? :(

2010-10-29 @ 17:05:36
Postat av: jules

ELAK DANNE SOM ÅKER BORT! SKA SLÅ HONOM ÅT DIG NÄR JAG SER HONOM NÄSTA GÅNG! LOVAR!

2010-10-29 @ 17:11:33
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

haha, nejdå det behöver du inte :D

2010-10-29 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0