plugg! 8-|

Vore kanske bra att blogga lite nu, höhö.
jag är iaf inte hungrig längre, men trött är jag! en sak som är säker! har läst arl häftena en gång till, och jag fattar fortfarande lika lite som förra gången! Kommer även få hjärnsläpp när jag väl sitter där under provet. kanske är dags att skriva upp en omprovstid redan nu? x) känns som så!

ska snart plugga igen :o måste ju verkligen. men kan glädja mig med att det snart är helg och jag känner att jag mår bättre än igår! Fick sluta tidigare idag för Helena, jag missade min buss hem med 3minuter. fatta om jag var sur, fick cirkulera i stan i knappt 2timmar innan nästa buss åkte. DEJE SUGER.
som tur var mötte jag upp nathalie i stan, vi bestämde oss för att fika! och vet ni en sak? JAG av alla JAG som hatar kaffe.. drack kaffe! :o och vet ni en sak? det smakade piss x) mötte sedan upp hanna och erika och tog samma buss hem, vi har bra planer på g ;)

måste kila nu, funderar på att joina soffan med plugg-papper och glass!


Kommentarer
Postat av: erika

det har vi!

vart har du hittat alla gamla bilder? de är så gamla att det nog inte ens fanns kameror då :) haha nej då

2010-10-07 @ 22:20:33
Postat av: Marion

hahaha men det känns som så! jag kommer ihåg att jag snodde den från din bilddagbok för kanske två år sen ;)

2010-10-08 @ 07:59:03
Postat av: Eirikzahra

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-05-31 @ 14:21:01
URL: http://eirikzahra.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0