mys

Blev att åka hem efter en väldigt ovärd arl lektion. Ganska skönt att vara hemma istället för att just nu sitta i skolan och ha engelska med Ann..

Är så jävla trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, funderar på en film och en säng.. frågan är bara om jag orkar flytta datorn mot sängen, men det tror jag nog! Det svåra är då bara att välja en film, men det löser sig nog :)

Försökte städa lite också, eller ja.. iaf bädda sängen och ta bort alla kläder som låg överallt i mitt rum. Så nu ser jag iaf golvet :D
Men aja, sitter iaf och funderar lite nu.. borde jag vara nervös? :o 

bjuder på en bild på robert! Bara för jag pratade med han på bussen idag :D


Kommentarer
Postat av: Snyg chej

Söt kille, nr? ;)

2010-10-26 @ 18:37:04
Postat av: Anonym

hahaha!

2010-10-26 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0