höhö!

Sitter och lyssnar på en ganska deprimerande låt, men äsch jag är glad ändå! :D

Jag och Hanna drog på träningen förut, fuck det var lite jobbigt. Men ibland får man faktiskt lida! En sak som var bra var att man blev pigg efteråt. göööött! blev dock så jävla hungrig när jag kom hem att jag har ätit kvällsmat två gånger (a)

Älskar att jag har sovmorgon imorn, älskar att jag dissar engelskan. Älskar att jag är klar med mitt ARL arbete, hatar att jag måste redovisa det. Nej jag är faktiskt massatrött nu så jag funderar på om det blir sängen :) Hörde att den saknar mig.
Natti ♥


Imorgon bokar vi resan till Barcelona! :D
Allt för tur, saknar min syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0