hehe

Hehehehehehehe, aggro och trött.
Okej jag var liiite aggro i det förra inlägget angående min engelska lärare. Men om 4veckor är det lov, får försöka stå ut! Och vad det blir efter det eller till och med innan gällande engelskan vet jag inte, sjukt sugen på psykologi.

har läst igenom ett arbetsmiljö, fysiskt papper. förstår inte hur jag ska kunna lära mig allt dedär?! Det  roliga är att det man läser har inte vår lärare gått igenom, utan det är typ.. ni får läsa och klura ut resten! Känns det som iaf (n) hmm jag är just nu helt säker på att det är någonting i mitt rum som springer runt så det knäpper i golvet och smäller i mina lampor på natten. börjar bli lite rädd alltså! :( brukar sluta med att jag ligger och kramar min kudde med halva huvet under täcket, haha!

imorgon är det en till mördardag, får se om jag överlever den också! Tydligen ska idrotten bli jättejobbig, jättevarm och jättesvettig. DEN ser jag fram emot, not!
Hejs!


Kommentarer
Postat av: Milla

BYT TILL PSYKOLOGI MED MIG :DDDDD

2010-10-04 @ 22:03:07
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: hanna

nej gå kvar i engelskan, man behöver den! :D <3

2010-10-05 @ 11:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0