Halloween

Hanna, Erika och Elin har precis åkt hem. Vi hade lite mys sådär :)

Började med att jag Erika och Hanna åkte till hallen för att kolla match, riktigt spännande mot slutet trots att det var en b-match enligt oss ;p Gick sedan till ICA och köpte lite godis osv :) Drog sedan hem till mig och chillade ett tag, senare kom Elin!
Satte på Scooby Doo 2, och bestämde oss direkt efter att kolla på The ring.. fast kom på att vi inte ville se den! Så vi tog Children of the corn, hade för mig den var såå mycket bättre än den var så vi pratade oss genom den ;p När den väl var slut såg vi att Saw V gick på tv:n och kollade på den. Sen efter den såg vi klart på en film som nästan var slut :) Sen ja, blev klockan mycket och nu sitter jag här ensam.

Hoppas alla hade en bra kväll med mycket festande eller mys! :) Och idag är det faktiskt riktiga Halloween så.. glad halloween ;)
Pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0