Summer memories

Jag vill ha:
Sommar/Sommarlov
Värme
Solblekt hår
Bruna ben
Festivaler
Kolsnäs
Fryksdalsdansen
Grillning med underbara vänner
Sena sommarnätter
Fest & mys
Jordgubbar/Hallon/Smultron

and the list goes on and on.

Kolsnäs/Fryksdalsdansen 2010



Hos Julia





Peace & Love





Juni





Juli

typ ego..






Med Hanna





Sammanfattning:

Bästa sommaren än så länge.
Fick många nya kompisar.
Träffade Daniel.
Bättre kontakt med gamla vänner.
Mycket tid med Jessica.
Många roliga upplevelser.

Jag är redo för 2011 nu!

Kommentarer
Postat av: J

Jordgubbar fixar vi här, så en grej kan du stryka :D Bara 2½ vecka tills vi ses och som JAG SAKNAR DIG!

2010-11-27 @ 07:24:13
URL: http://jessicajohanson.blogg.se/
Postat av: M

och jag saknar dig- <3

2010-11-27 @ 11:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0